top of page
ocean sunset
ÚJ TV logó web.png

Általános szerződési feltételek

Szállítási költség

Preambulum

Üdvözöljük honlapunkon! Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával!

Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát!

Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az arany óra kísérő karkötőkkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!

Impresszum: a Szolgáltató (Eladó, Vállalkozás) adatai

Név: Tolnai Valéria e.v.

Székhely: 4031, Debrecen, Kishegyesi út 156.A. A.ép. II/8.

Levelezési cím: 4031, Debrecen, Kishegyesi út 156.A. A.ép.II/8.

Nyilvántartásba vevő hatóság: Debrecen Önkormányzat

Nyilvántartási szám: 58160646

Adószám: 41922440-1-29

Nemesfém kereskedelmi engedély szám: PR8887 (2023.05.08.)

Képviselő: Tolnai Valéria

Telefonszám: +36204844571

E-mail: tolnaiarany@gmail.com

Honlap: https://www.tolnaiarany.hu

Bankszámlaszám: 11991119-80838401

Tárhelyszolgáltató adatai

Név: WIX

Fogalmak

Felek: Eladó és Vevő együttesen

Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy

Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül

Honlap: http://wwwtolnaiarany.hu weboldal, amely távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköznek minősül

Szerződés:

Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés

Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak

Termék:

a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon forgalomba hozott és értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi, jelen esetben arany óra kísérő karkötők 

Vállalkozás:

a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy

Vevő/Ön:

a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy

Jótállás:

A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,

a) a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint

b) a jogszabályon alapuló kötelező jótállás

Vonatkozó jogszabályok

A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;

2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;

2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;

45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;

19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

Az ÁSZF hatálya, elfogadása, megváltoztatása

A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF), valamint a honlapon található további tájékoztatások határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A webáruházunkon keresztül történő vásárlással Ön elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul az Ön és az Eladó között létrejövő szerződés részét képezi.

A jelen ÁSZF rendelkezéseit az Eladó a vonatkozó jogszabályok keretei között jogosult megváltoztatni. Kérjük, hogy az ÁSZF rendelkezéseit minden vásárlás előtt szíveskedjen elolvasni! Az ÁSZF esetleges módosítása a honlapon történő megjelenéstől érvényes. Az esetleges változtatások a már addig létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.

 

A szerződés nyelve, a szerződés formája

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja.

 

Árak

Az árak forintban értendők, termékeink 0%-os ÁFÁ-t tartalmaznak. Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk.

 

Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek

A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:​

  • Telefon: +36204844571, hétfő - péntek: 10:00 - 16:00

  • Internet cím: http://www.tolnaiarany.hu

  • E-mail: tolnaiarany@gmail.com

  • A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.

     

    A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. 

     

    Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

     

    A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

  • a fogyasztó neve, lakcíme,

  • a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

  • a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

  • a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

  • a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,

  • a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

  • A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

    A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

     

    Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

     

    Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál.

    Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

    A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

    Bírósági eljárás.

    Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

    Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes. 

     

    A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. 

     

    Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).

    Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

    A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.

    A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének biztosítását célozza.

     

    A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

    A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

     

    A kérelemnek tartalmaznia kell

  • a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,

  • a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,

  • ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,

  • a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,

  • a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését

  • a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,

  • a testület döntésére irányuló indítványt,

  • a fogyasztó aláírását.

  • A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

    Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

    A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

     

    A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

     

    Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

    Baranya Megyei Békéltető Testület

    Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

    Telefonszám: 06-72-507-154

    Fax: 06-72-507-152

    E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

    Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

    Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

    Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523

    Fax: 06-76-501-538

    E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu

    Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

    Békés Megyei Békéltető Testület

    Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

    Telefonszám: 06-66-324-976

    Fax: 06-66-324-976

    E-mail: eva.toth@bmkik.hu

    Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

    Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

    Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870

    Fax: 06-46-501-099

    E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

    Budapesti Békéltető Testület

    Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

    Telefonszám: 06-1-488-2131

    Fax: 06-1-488-2186

    E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

    Csongrád Megyei Békéltető Testület

    Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

    Telefonszám: 06-62-554-250/118

    Fax: 06-62-426-149

    E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

    Fejér Megyei Békéltető Testület

    Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

    Telefonszám:06-22-510-310

    Fax: 06-22-510-312

    E-mail: fmkik@fmkik.hu

    Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

    Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

    Telefonszám: 06-96-520-217

    Fax: 06-96-520-218

    E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

    Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

    Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

    Telefonszám: 06-52-500-710

    Fax: 06-52-500-720

    E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

    Heves Megyei Békéltető Testület

    Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

    Telefonszám: 06-36-429-612

    Fax: 06-36-323-615

    E-mail: hkik@hkik.hu

    Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

    Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.

    Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570

    Fax: 06-56-510-628

    E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

    Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

    Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

    Telefonszám: 06-34-513-027

    Fax: 06-34-316-259

    E-mail: szilvi@kemkik.hu

    Nógrád Megyei Békéltető Testület

    Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.

    Telefonszám: 06-32-520-860

    Fax: 06-32-520-862

    E-mail: nkik@nkik.hu

    Pest Megyei Békéltető Testület

    Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.

    Telefonszám: 06-1-269-0703

    Fax: 06-1-474-7921

    E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

    Somogy Megyei Békéltető Testület

    Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.

    Telefonszám: 06-82-501-026

    Fax: 06-82-501-046

    E-mail: skik@skik.hu

    Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

    Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

    Telefonszám: 06-42-311-544

    Fax: 06-42-311-750

    E-mail: bekelteto@szabkam.hu

    Tolna Megyei Békéltető Testület

    Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet

    Telefonszám: 06-74-411-661

    Fax: 06-74-411-456

    E-mail: kamara@tmkik.hu

    Vas Megyei Békéltető Testület

    Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

    Telefonszám: 06-94-312-356

    Fax: 06-94-316-936

    E-mail: vmkik@vmkik.hu

    Veszprém Megyei Békéltető Testület

    Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.

    Telefonszám: 06-88-429-008

    Fax: 06-88-412-150

    E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

    Zala Megyei Békéltető Testület

    Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

    Telefonszám: 06-92-550-513

    Fax: 06-92-550-525

    E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

     

    Online vitarendezési platform

    Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

    Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

     

    A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

    Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

     

    Szerzői jogok

    A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a  weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.

    A jogtulajdonos: Tolnai Valéria ev.

     

    Részleges érvénytelenség, magatartási kódex

    Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett az alkalmazandó rendelkezései érvényesek.

    Az Eladónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

    A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések

    A Wix technikai és szervezeti biztonsági intézkedéseket vezet be és tart fenn a vállalat és ügyfeleink adatainak és eszközeinek védelme érdekében. A Wix biztonsági csapata vezeti a Wix és a felhasználók biztonságát és integritását szabályozó eljárások, folyamatok és ellenőrzések elősegítését és fejlesztését.

     

    A termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás

    A honlapon a megvásárolható arany óra kísérő karkötők lényeges tulajdonságairól az egyes karkötőknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást. A termékoldalon található adatok tájékoztató jellegűek! A képek esetenként illusztrációk, a színek nem mindig felelnek meg a valóságnak!

     

    Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért

    Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra az arany óra kísérő karkötő. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

     

    Eljárás hibás ár esetén

    Előfordulhat, hogy – pl. technikai hiba miatt - hibás ár szerepel a honlapon. Hibás ár esetén a megrendelést (az Ön ajánlatát) a hibás áron nem áll módunkban elfogadni, és nem vagyunk kötelesek a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés közöttünk. Amennyiben Ön hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a részünkről. Hibás áron történő Ön általi ajánlattétel (megrendelés) esetén az Eladó munkatársa felhívja az Ön figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. Ön a hibás ár helyett az Eladó által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között.

    A honlap használata

    A termék kiválasztása

    A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott arany óra kísérő karkötőre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba teszem” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

     

    A rendelés elküldése

    Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Tovább a pénztárhoz" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

    Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg Nevét, telefonszámát, számlázási és szállítási címét.

     

    A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot, valamint fizetési módot. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, és elfogadja a Vásárlási feltételeket (azaz jelen ÁSZF-et) akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

     

    A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)

    Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt arany óra kísérő karkötőnek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a „Megrendelés” gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek, és a szerződés az Ön által a honlapon keresztül tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint

    Ön a „Megrendelés”  gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után.

     

    Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte

    Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben az Ön ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az Eladó, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.

    Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. Az Eladó legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát.  A szerződés az Ön által tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre.

    Fizetési módok

    Banki átutalás

    Az arany óra kísérő karkötőt az átutalásnak a Szolgáltató bankszámláján történt jóváírása után adjuk postára. Az átutalást a fogyasztó a termék kosárba helyezése, és a megrendelés véglegesítése után tudja megtenni, az emailben megkapott automatikus visszaigazolás alapján. 

     

    Banki utalás adatai:

    Jogosult: Tolnai Valéria

    Számlaszám (Erste Bank Zrt.): 11991119-80838401

    Megjegyzés: az emailben megkapott rendelésszám 

    A fogyasztónak az email visszaigazolás megérkezése után 7 naptári napja van arra, hogy átutalja a vételárat. Ha 7 napon belül nem érkezik meg a vételár, akkor a rendelés törlésre kerül, amiről a fogyasztót e-mailben értesítjük.

     

    Bankkártyás fizetés

    A bankkártya adatai nem kerülnek át az Tolnaiarany.hu-ra, a tranzakció 100%-ban a STRIPE biztonságos weboldalán megy végbe. Sikeres fizetés esetén a STRIPE visszairányítja a vásárlót az Tolnaiarany.hu-ra, a rendelés "Fizetett" megjelölést kap, majd a termék (ek) legkésőbb 2-3 munkanapon belül feladásra kerül(nek).

    >>> bővebben itt olvashat a Stripe-ről

     

    Utánvét

    Utánvétes fizetés esetén a vásárló a kézbesítőnek, készpénzben vagy bankkártyával az áru átvételekor fizeti ki egyben a vételárat és a szállítási költséget. 

     

    Csomagautomatás rendelést a helyszínen kizárólag bankkártyával rendezheti.

     

     

    Átvételi módok, átvételi díjak

    Házhoz szállítás - GLS

    A szállítás ingyenes.

    Az arany óra kísérő karkötőket  a GLS szállítja ki a megadott címre, a megrendeléstől számított 2-4 munkanapon belül.

    Rugalmas kézbesítés:

    A GLS értesíti a címzettet a csomagszállításról és több kézbesítési lehetőséget is kínál.
    SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően.

    Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.

    A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
    Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.

     

    A FlexDeliveryService szolgáltatás szükség esetén harmadik kézbesítési lehetőséget is tartalmaz.
    A FlexDeliveryService szolgáltatással a címzettek tevékenyen bekapcsolódhatnak a logisztikai folyamatba, ami nemcsak hozzájárul a sikeres kézbesítéshez, hanem jelentősen növeli az ügyfélkiszolgálás minőségét is.

    A kézbesítőnél készpénzben, illetve bankkártyával is lehet fizetni. A futár nem ellenőrzi a személyazonosságot, amennyiben a csomagot a megadott címen felismerik, és átveszik, akkor át fogja a adni a csomagot.

    Szállítás költsége:

    Ingyenes.

    GLS

    Teljesítési határidő

    A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 2-4 munkanap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail, vagy a megadott telefonszám útján jelezzük. Jelen általános szerződési feltételek elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a megadott szállítási idő túllépése miatt az Eladó a kártérítési felelősségét kifejezetten kizárja.

     

    Jogfenntartás, tulajdonjogi kikötés

    Előfordulhat, hogy a honlapunkon szereplő egyes termékek technikai hiba miatt már nem elérhetőek. Erre tekintettel fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag az Önnel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg az Ön részére 2 munkanapon belül.

    Az arany óra kísérő karkötő a vételár és s szállítási költség teljes kiegyenlítéséig az Eladó tulajdonában marad.

     

     

    Elállási jog és cseregarancia

    Elállási jog

    A megrendelő a termék átvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A Szolgáltató köteles a megrendelő által kifizetett összeget az esetleges szállítási költséggel együtt haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

     

    Elállási jog érvényesítése

    1. Fogyasztó jelzése

    A fogyasztó jelzi a Szolgáltató felé, hogy élni kíván az elállási jogával alábbi e-mail címen: tolnaiarany@gmail.hu

    A rendelés beazonosításához a fogyasztó a következő adatokat köteles megadni:

    - a vásárláskor megadott név és email cím; 

    - a Megrendelés száma és a termék(ek) cikkszáma (megtalálható a megrendelés visszaigazoló emailben, több termék esetén minden cikkszámot kérünk feltüntetni);

    - a fogyasztó bankszámlaszáma, ahová a vételár visszautalását kéri.

     

    2. Az 1. pontban leírt kötelezettség teljesítését követően a fogyasztó köteles 14 napon belül visszajuttatni a kapott csomag teljes tartalmát, azaz a vásárolt arany óra kísérő karkötőt, a díszdobozt, a számlát, és a kapott esetleges ajándékokat is.  

    A Szolgáltató postacíme: 4031, Debrecen, Kishegyesi út 156.A. A. ép. II/8., a fogyasztó futárszolgálattal köteles a kapott csomagot visszajuttatni.

     

    3. Vételár visszautalása 2 munkanapon belül 

    Amennyiben minden hiánytalanul, és sérülésmentesen visszaérkezett a megadott címre, a Szolgáltató 2 munkanapon belül visszautalja a teljes vételárat, szállítási költséggel együtt a fogyasztó által megadott bankszámla számra. A vételár visszatérítése minden esetben bankszámlára utalással történik.

     

    A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az arany óra kísérő karkötő visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

     

    Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, az arany óra kísérő karkötő visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia. Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért nem vállal felelősséget a Szolgáltató.

    (Jogszabály az elállási jogról: A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet, ingyenes elérés: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR&celpara=#xcelparam)

     

    Csere garancia

    A megrendelő az arany óra kísérő karkötő átvételétől számított 60 napon belül indokolás nélkül élhet a csere garanciával. A megrendelő a csere garancia jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.

     

    Csere garancia érvényesítése

    1. Fogyasztó jelzése

    A fogyasztó jelzi a Szolgáltató felé, hogy élni kíván az csere garanciával alábbi e-mail címen: tolnaiarany@gmail.com

    A rendelés beazonosításához a fogyasztó a következő adatokat köteles megadni:

    - a vásárláskor megadott név és email cím; 

    - a Megrendelés száma és a termék(ek) cikkszáma (megtalálható a megrendelés visszaigazoló emailben, több termék esetén minden cikkszámot kérünk feltüntetni);

    - a fogyasztó bankszámlaszáma, ahová a vételár visszautalását kéri.

     

    2. Az 1. pontban leírt kötelezettség teljesítését követően a fogyasztó köteles 14 napon belül visszajuttatni a kapott csomag teljes tartalmát

    Azaz a vásárolt arany óra kísérő karkötőt, a díszdobozt, a számlát, és a kapott esetleges ajándékokat is.  

    A Szolgáltató postacíme: 4031, Debrecen, Kishegyesi út 156.A. A.ép. II/8.., a fogyasztó postán vagy személyesen köteles a kapott csomagot visszajuttatni. 

     

    3. Vételár visszautalása 2 munkanapon belül 

    Amennyiben minden hiánytalanul, és sérülésmentesen visszaérkezett a megadott címre, a Szolgáltató 2 munkanapon belül visszautalja a teljes vételárat, szállítási költséggel együtt a fogyasztó által megadott bankszámla számra. A vételár visszatérítése minden esetben bankszámlára utalással történik.

    A megrendelő viseli az cseregarancia jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha a visszaszállított az arany óra kísérő karkötő nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

    Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia. Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért nem vállal felelősséget a Szolgáltató.

     

    Jótállás

    Az Eladó minden új ékszerre a jogszabályoknak megfelelő sávos összeghatárok szerint 

    a) 10.000-100.000 Ft közötti termékekre 1 év

    b) 100.001-250.000 Ft közötti termékekre 2 év

    c) 250.000 Ft feletti termékekre 3 év jótállást biztosít . (151/2003 (IX.22.) Korm. rendelet )

    A jótállási jegy szerepét betöltő számla mellékelésre kerül az arany óra kísérő karkötőhöz. 

    Jótállási jog hatálya alá tartozik minden olyan hiba, amely a termék gyártási hibájának következménye.

    Nem tartozik a jótállás hatálya alá a Fogyasztó által okozott sérülés, amely annak következménye, hogy a Fogyasztó nem tartotta be az ékszerhez mellékelt Ékszer Kisokosban leírt kezelési szabályokat.

    A jótállási jog részletes tartalma: Jótállási szabályok és Ékszer Kisokos 

     

    Jótállási jog érvényesítése:

    1. Fogyasztó jelzése

    A fogyasztó jelzi a Szolgáltató felé, hogy élni kíván a jótállási jogával az alábbi email  címre: tolnaiarany@gmail.com

    Az emailben alábbiak feltüntetése mindenképpen szükséges, hogy a rendelés beazonosítható legyen:

    - a vásárláskor megadott név és email cím; 

    - a Megrendelés száma és a termék(ek) cikkszáma (megtalálható a megrendelés visszaigazoló e-mailben, több termék esetén minden cikkszámot kérünk feltüntetni);

     

    2. A jótállási igény jelzése után kérjük a terméke(ke)t visszajuttatni az alábbi címre futárszolgálattal:

    4031, Debrecen, Kishegyesi út 156.A. A. ép. II/8.

    A vásárolt arany óra kísérő karkötőt, a hozzá tartozó díszdobozt, a számlát. 

     

    3. Eladó a javított ékszert megküldi Fogyasztónak

    Amennyiben minden hiánytalanul megérkezett, Eladó  kb. 3 héten belül ( a javításhoz szükséges idő függvényében) megküldi a javított ékszert a Fogyasztó által megadott címre.

    Amennyiben a megküldött ékszer nem javítható, vagy aránytalan költséggel járna, úgy Eladó visszautalja Fogyasztó részére az ékszer eredeti vételárát, a Fogyasztó által megadott bankszámlaszámra.

    ÚJ TV logó web.png

    Termékválaszték:

    További hasznos tartalmak:

    bottom of page