top of page
sunset ocean
ÚJ TV logó web.png

Jótállási szabályok

Új ékszerek esetén a számla egyben jótállási jegyként is szolgál.         

A termék fogyasztó részére való átadásának időpontja a kézbesítési elismervény aláírása, illetve a személyes átvétel napja. 

Fogyasztó a vásárlás utáni visszaigazoló email mellékleteként megkapja jelen Jótállási szabályokat, illetve az Arany óra kísérő karkötő kisokost

 

A fogyasztó jótállási igényét az alábbi módon érvényesítheti: 

Futárszolgálattal kérem, hogy az ékszert és a számlát a következő címre adja fel GLS-sel,: 

Tolnai Valéria e.v., 4031, Debrecen, Kishegyesi út 156.A. A. ép. II/8.  

A visszaküldés várható költsége 2.500,-Ft

Minden egyes termék nagy értékű, jelen pillanatban a GLS a leggyorsabb és legmegbízhatóbb futárszolgálat.

Azok az ékszerek, amelyeket "postán maradandó csomagként" jelölnek meg, átvétel nélkül visszaküldésre kerülnek a feladóhoz.

 

A jótállás időtartama a 151/2003 (IX.22.) Korm. rendelet értelmében:

a) 10.000-100.000 Ft közötti termékekre 1 év

b) 100.001-250.000 Ft közötti termékekre 2 év

c) 250.000 Ft feletti termékekre 3 év 

 

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát rendeltetés ellenes használat, az "ÉKSZER KISOKOS" útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása, helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás, elemi kár, természeti csapás okozta. 

 

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó:

- elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a  jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet;

 

- ha a vállalkozás a kijavítást vagy kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó - a választása szerint - a vételárarányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől.       Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincsen helye.

 

A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. 

 

Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a PTK 6:159 (2) bekezdés a) pontja szerinti aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. 

 

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. Forgalmazó ezúton tájékoztatja fogyasztót, hogy a kijavítás várható időtartama meghaladhatja a 15 napot, a kijavítás legfeljebb 25 napig tarthat a termék megérkezésétől számítva.

 

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termékrészének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik. 

 

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást, a termék Tolnai Valéria ev.-hez történő eljuttatásának költsége a fogyasztót terheli. A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék - és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését. Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltetőtestület       eljárását is kezdeményezheti. 

 

A jótállásból eredő jogok számlával érvényesíthetőek. 

 

Forgalmazó: Tolnai Valéria e.v.,

Ügyfélszolgálat címei: 4031, Debrecen, Kishegyesi út 156.A. A.ép. II/8.

Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 20 484 4571          

Cég székhelye: 4031, Debrecen, Kishegyesi út 156.A. A.ép. II/8.

Cég központi telefonszáma: +36 20 484 4571 

E-mail: tolnaiarany@gmail.com

ÚJ TV logó web.png

Termékválaszték:

További hasznos tartalmak:

bottom of page